بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


صعود به دور دوم جام جهانی پیشکش!/بنزین سبزم آرزوست!

http://axgig.com/images/06999445553254949871.jpghttp://axgig.com/images/95393417820010398496.jpg

امیرقلعه نویی،منصور پورحیدری،مجید جلالی،شاهرخ بیانی،سیروس دین محمدی،امیرحاج رضائی،علی دایی،ناصر ابراهیمی و ....همه در مورد صحبتهای اخیر کارلوس کروش بی خود و بی جهت موضع گرفته اند و اهانت به لیگ و فوتبال ایران را محکوم کرده اند،اما کارشناسان خبرورزشی و سرمربی تیم ملی ایران درست و اصولی و حرفه ای در مورد فوتبال ایران صحبت می کنند!
کلی رسانه،خبرگزاری،کارشناس،مربی،پیشکسوت و حتی فوتبالدوست از صحبتهای اخیر کروش انتقاد کرده اند و حتی اظهار داشتند که ما اگر نخواهیم به دور دوم جام جهانی صعود کنیم،چه کسی را باید ببینیم!
کارلوس کروش اگر خیلی دلش برای فوتبال ایران میسوزد به مهمترین بند قرار دادش که بیشتر برای آن به فوتبال ایران آورده شده بود،توجه کند و در این یکسال حداقل چند جوان و پدیده  فوتبالی آنهم از میان بازیکنان گمنام تیمهای پایه ای برای فوتبال ایران بسازد و به جای تعطیل کردن لیگ و جام حذفی و تضعیف نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان بنزین سبز را وارد رگهای فوتبال مریض احوال ما بکند،ظاهرا خیلی بیشتر از بردن تیم به دور دوم جام جهانی به فوتبال ایران خدمت کرده است!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 5 / 1392برچسب:پیشکسوتان,کروش,بنزین سبز, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com